1/12

16:09

Japp, den 1 december idag och exakt två månader sen vi fick reda på att det var tvillingar :-)
Och idag har jag klarat min uppskrivning, så snart är det bara uppkörning kvar så har jag körkortet sen (om jag klarar det) Har ju en tendens att bli alldeles för nervös, men idag var jag inte alls nervös. Trodde ett tag att jag var det, men icke då :-D


jag är iallafall jätte glad, fast jag känner ju att jag inte vågar vara glad förns uppkörningen är klarad!
Men körde fram och tillbaka till Gävle också, och han trodde inte att det skulle vara någon fara att klara uppkörningen.  Men det vet man ju aldrig hur det går :-)


Nu ska jag gå och käka, är superhungrig!


Kram


Emma




22:33

Och snart är det absolut sovdags :-)

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 1 dec 2009.
Din graviditet startade Tis 11 aug 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 25 aug 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 113 av 280. (40,4%).
Du är i vecka 17.
Du har gått 16 fulla veckor och 0 fulla dagar (v16+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 17 maj 2010
Du har 167 dagar kvar till beräknad förlossning.


ser konstigt liten ut
Första dagen i femte månaden ;-) Känner mig BETYDLIGT större än jag ser ut, haha. :-)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Grattis till uppskrivningen! Håller tummarna för att uppkörningen går lika bra.

//Marlene

2009-12-01 @ 20:55:32
URL: http://www.familjen-g.blogspot.com
Postat av: Mia

Grattis att du klarade teorin :) hoppas de går lika bra på körningen :) ring mig eller skicka SMS

om hur de går på uppkörningen också :) men du klarar de det är jag säker på :) Kram<3

2009-12-02 @ 14:35:52
Postat av: Elin- Theas mamma

Gud vad gosig mage! :)

2009-12-02 @ 14:51:35
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Grattis till att du klarade teorin. självklart kommer du klara uppkörningen. Håller tummarna.

Vilken fin mage du fått=)

Hur går de med ditt illamående? Har de blivit bättre?

Kram

2009-12-02 @ 20:20:28
Postat av: emma

Det har blivit bättre :-) Dagen för uppskrivningen spydde jag, men det kanske var stundens hetta även om jag inte var nervös så kanske kroppen tyckte annorlunda ;-)

Kram

2009-12-03 @ 14:16:34
URL: http://ence.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till tvillingarna :)



Gud vilken fin mage du har fått.

2009-12-04 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0