18/12

Och jag vaknade inatt och gick på toa, gick förbi termometern.. Såg en sexa och tänkte att - oj, sex minus. Så jag flyttade snöret, och det stog inte sex minus, det stog SEXTON?! Herregud vad glad jag va över att jag hade en varm, varm säng att krypa tillbaka till. Vaknade några timmar senare och klev upp och duschade och satte mig sen och åt frukost med Toffe, Per var också där så han fick vackert titta på ;-) Nu ska jag snart sätta mig och plugga, lyckades ju läsa en del igår men det är som sagt svårt att koncentrera sig när man känner lite sparkar här och där. Dock lösa så man blir ju allt mer upphetsad när man inte riktigt är säker, trots att jag är rätt säker ändå. Haha, så rörigt det blev men hoppas ni förstår :-)

Låg i natt och insåg hur mycket jag längtar hem, hur mycket jag längtar efter mamma, styvpappa och storebror och våra hundar och katter och jag vill bara hem! Det känns riktigt tungt! :-(


Tog en ny bild i morse, även fast jag la ut en igår så, dessutom blev bilden väldigt suddig såg jag. :-P Börjar känna av en rejäl smärta i ena skinkan ibland, känns ungefär som att en nerv skulle vara i kläm. Men det finns väl ingenting att göra åt det antar jag?






ha det så bra idag!!


Kram

Emma

Kommentarer
Postat av: Marlene

Nerven känner jag igen. Kan vara Ischias nerven som kommit ikläm - vanligt vid graviditet. Det kan också ha att göra med foglossning, tyvärr också vanligt vid graviditet. Hoppas att det håller sig på en acceptabel nivå - det onda. Lycka till.

2009-12-18 @ 16:21:06
Postat av: Rebecca

Välkommen till foglossningen värld ! Precis så kände jag när min foglossning började .. När du får ont, Sluta med allt du gör annars kommer du inte kunna röra dig. Införskaffa dig ett fog/stödbälte också! Hoppas det inte blir värre .. Kram

2009-12-18 @ 17:33:41
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!



Grattis än en gång till tvillingarna i magen. Jag har haft din tråd från familjeliv bland favoriter och i dag tittade jag in på din blogg! Vad spännande du har mycket mysigt framför dig =) Jag har själv 3 barn varav 2 är tvillingar =)De föddes den 29 januari 2009 i vecka 40+2..hihi japp de små liven tyckte att de hade det bra i min mage och vill inte komma ut så jag gick två dagar över tiden. Natten till den 29:e kl 01:45 fick jag värkar och 4 timar senare är de båda här =) Lycka till med allt och undrar du något är det bara att fråga =) Foto på min tvilling mage i månad 9.....http://hosfamiljenbus.blogspot.com/2009/11/sena-nata-timen.html#links

2009-12-19 @ 18:41:29
URL: http://hosfamiljenbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0