6/12

13:06

Och imorgon är det måndag.. igen. Snacka om att det känns som en evighet til ultraljudet, men veckorna går så fort ändå!

Satt och skrattade åt mig själv när jag var på toa och magen faktiskt nuddar låren. Hahaha, ursäkta för den kanske inte så trevliga informationen. Men jag inser verkligen hur mycket den har växt!! :-P Är knappt så jag kan tro att den kan växa mer, men så ska det ju bli :-)

Sitter och kollar på damernas handbolls VM. Tycker om att Sverige leder med 21-15 just nu. En kvart kvar :-)
Sen ska jag försöka vara effektiv och hjälpa till att måla och sådär..

Ha  det bra

Kram

Emma

17:11

Och idag har jag faktiskt hjälpt till :-) Så nu är köket vitt och det ser jättebra ut :-) Men kände nu efteråt att stå på en stol var inte min grej riktigt, är lite snurrig i huvudet.
Har varit lite orolig hela dagen, vill ju känna av de små snuttarna. Vet ju inte vad jag ska förvänta mig på UL, vill ju bara att allt ska vara bra. Förstår inte varför jag inte bara kan njuta, är hela tiden orolig och det känns förjäkligt.

För er som inte tittade förut så vann damerna handbolls matchen mot Brasilien, och det är en ny match imorgon. Tid vet jag dock inte :-)


Nu ska vi snart hem och slänga oss i badet. Igår frågade han om jag hade börja släppt ut vattnet när jag reste mig!!! Haha :-P Så gör han det idag igen så kommer han bli halshuggen.


Vi hörs!

Kram

Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Haha, jag säger varje vecka till sambon att nu kan inte magen bli större! Men på nåt sätt så går det ändå :P

2009-12-06 @ 13:23:38
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: mariana

det gjorde jag oxå för någon månad sen efter jag hade duschat då jag insåg att jag inte kunde se mina egna fötter haha :D

2009-12-06 @ 14:28:48
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Gudmor

13:55 börjar sändningen. Jag är ju också fd handbollspelare...

2009-12-06 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0