Idag..

30/12 blir det några bilder iallafall :-) Sitter i soffan och tar det lugnt, fick fruktansvärd växtvärk igår och värken gick ner en bit nedanför magen. Kunde inte riktigt förstå varför det skulle göra ont.. down there, men det gjorde det så låg med vetevärmare och tog det lugnt så gick det över. Somnade i skaplig tid men det var iskallt inatt så sov med kläderna på, och vaknade runt halv tolv tror jag. Sen dess har jag inte gjort mycket, tagit det lugnt eftersom jag får ont då och då. Hämtade bilen så att jag har en bil hemma om det skulle vara något.


Vecka 21 (20+2) idag och tiden går så jääkla fort. BM besök när jag är i vecka 23 och jag vet inte riktigt när ultraljudet blir av. Så fort som möjligt hoppas jag!! Hoppas också på att vi får den där rackarns lägenheten!

 

Nu ska jag sluta beklaga mig och lägga in lite bilder istället :-)

ENJOY!

 Här har ni mig dagen innan julafton :-)


 Jag i vecka 21 (20+2), idag alltså.


Magen igen! v21 (20+2)



Magen framifrån! :-D  v 21 (20+2)


Kommentarer
Postat av: edvina

vet du om du ska få en son eller en dotter? lycka till med lillan i magen:D

2010-01-01 @ 15:59:05
Postat av: Marlene

Hoppas ni allihop har haft en underbar jul och gott nytt år. Tiden bara rusar fram....Halvtid :) God fortsättning på er.

2010-01-03 @ 00:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0