27/11

11:11


Så var dagen här... Fast jag ser fram emot RUL ännu mer än den här dagen så det känns inte så speciellt faktiskt.. Tänkte försöka få lite "egen tid" med Toffe ikväll, finns ju aldrig utrymme för det längre. Och vi kommer ju behöva varandra när barnen är här. Kommer inte att funka att leva som två bästa vänner bara, utan man behöver kärleken och närheten också. Även fast vänskapen är mycket av ett förhållande.

Så var hormonerna i rullning, pjuhh!

Men tack Carola, Toffe, Alex och Bene för den mysiga uppvaktningen i morse. När Carola och Bene tog sovmorgon så försov sig allihopa så runt nio vaknade vi och kom försent till skolan.


Vi får se vad det blir av allt.


Vi hörs!

Kram


Emma



22:34

Haft en bra dag, dock varit hormonig! Hahaha. Ätit kinamat här hemma och nu försöker kinamaten äta upp mig :-) Strimlad biff med bambu skott, MUUUMMSS!!!! Och nu är jag så trött så jag vill inte göra ett dugg utan bara gå och lägga mig. Längtar, längtar, längtar tills RUL!! Bryr mig inte om annat än om barnen längre, mig själv kan vänta. Och tack min älskling för att vi haft en bra dag även om vi inte fått något tid själva idag heller. Kändes tråkigt.
Imorgon ska vi på 120 års kalas iallafall, Toffes mormor och en kompis  till henne fyller både 60 och temat är sommar. :-) Synd bara att jag inte kan ha på mig min röda klänning. Får bli något som jag hittar i garderoben som jag inte växt ur än ;-)

Får se om jag kan ta ett kort på mig idag och ett på magen ( För vi sitter ju inte ihop menar jag, haha )


Nu ska jag hinka i mig en liter loka till ungefär.


Godnatt allihopa!

kram

Emma

Kommentarer
Postat av: GuessWho?

Jag älskar dig. Du är underbar.

2009-11-27 @ 11:14:49
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen! Hoppas dagen blir bra!

2009-11-27 @ 13:39:19
URL: http://upanddownlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0