28/11

14:42

Och jag sov jätte länge i morse, eller ja.. För två timmar sen, haha. Och nu ska vi snart åka och duscha så vi är laddade för kalaset :-D Får se om det blir några kort från eftermiddagen / kvällen :-)


Efterlyser någon som vill bli av med sitt angelsound, gärna "välbevarat" och inte alltför dyrt.


Tack för stunden..

Kram

Emma


22:59

Har varit på kalas och min bula har verkligen börjat synas.. Ska alldeles strax lägga upp en bild på mig och älskling :-) Magen syns dock inte på det kortet så ska försöka ta ett nytt och lägga in samtidigt :-)



23:26



Snutt & jag. Skit bra bild på Toffe och skit dålig på mig, är inte direkt bildskön :-)






Och här är magen i v16 (15+4) Den har verkligen trampat sig iväg ;-)

Kommentarer
Postat av: Amanda 17, mamma till världens vackraste Jolene.

Hej! Skulle rekommendera dig att inte köpa ett angelsound då de finns studier som visar att de stressar barnet/barnen. De som gör att du kan höra dina barns hjärta med angelsound är att de skickar in "impulser" som gör att de stutar i fostervattnet och skapar ekoljud som du sedan hör. Även barnet/barnen i magen hör dessa ljud och blir stressade. Vet att jag själv gärna skulle haft ett då jag va mkt orolig innan jag kände mitt barn röra sig i magen FLERA gånger varje dag. Men är glad att jag läste om de innan jag köpte ett. För man vet inte riktigt hur stress kan påverka mer än att ibland kan de bli väldigt tragiskt :S

Hoppas allt flyter på! :)

2009-11-28 @ 19:11:18
Postat av: Camilla - Mamma till Livia!

Hej! Har följt din blogg från start, super kul! Blev själv mamma i sommras och det är det underbaraste som finns =) Super fin mage du har =)

2009-11-29 @ 00:02:48
Postat av: Marlene

Hej! Fin mage och fin klänning, är klänningen i mammamodell?

2009-11-29 @ 11:35:15
URL: http://www.familjen-g.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack så mycket :-) Och konstigt nog så är inte klänningen i mammamodell, har haft den liggandes i garderoben i några år och knappt använt den men den kom till pass igår på kalaset :-)

Jätte roligt att ni följer bloggen.

2009-11-29 @ 14:12:51
URL: http://ence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0