29/11

Och jag vaknade jätte sent idag, men somnade mellan halv  tre och halv fyra i natt så kanske inte var så konstigt. Drömde hela natten att jag druckit och rökt, huh vilka mardrömmar man får av att vara på fest. ;-)


Tagit ett kort på magen idag, men magen ser lite mer nersjunken ut på det här kortet till skillnad från det igår. Fast då var det iofs mycket mat i lilla lådan igår, haha. ;-)

Magen ser lite mer nersjunken ut på det här kortet till skillnad från det igår. Fast då var det iofs mycket mat i lilla lådan



Nu ska jag sätta mig och plugga på körkortet så mycket jag bara kan så kanske man klarar teorin ;-)

Hittade ett kort på mig och Toffe sen igår, ett till! Och jag lovar, vanligtvis brukar inte Toffe gå runt i Hawaii-skjorta men temat igår var sommar :D



Kram

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0