Äntligen kväll!!!!

Fortfarande söndag men det är ju äntligen kväll!!
Ska kolla lite på tv och sen ska jag krypa ner, får se om sambo lägger sig samtidigt :-)
Jag försökte fånga min kula på kort men det verkar omöjligt, men ska kolla imorgonbitti om sambo kan göra det.
Men brukar alltid vara ooootroligt kissnödig på morgnarna så vet inte om jag hinner ;D
Men lägger självklart in bilden om det blir en bra :-)

Nu är jag lite hungrig så ska ragga upp något till tv-tittandet så borde det ju inte bli svårare och somna.
Och du underbara barndomsvän, förstår precis vem du är, och det är så underbart att höra av dig.
När jag var på semester så försökte jag dricka lite ingefärste, tyvärr så mådde jag så illa så det gick inte.

Men nu blir jag nästan orolig när illamåendet försvunnit, det är konstigt hur dumt man fungerar.
Är nästan rädd att det hänt något med dem små då. ;-S
Men jag längtar tills ultraljudet i december så får vi se!!


Nu blir det mat.

Godnatt och kram!

Ence

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag förstår dig på den sista punkten.. är själv gravid i v.16 och fram till ca v.10 var jag jämte kissinödig och var uppe ett par gånger om natten, men nu är det nästan som vanligt igen.:/ Behöver bara gå en gång per natt nu. Klart man blir orolig..

2009-11-09 @ 13:28:24
URL: http://nathalieroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0