Det här är jag!

Och jag ser ut som en hel flodhäst, haha! Jag är så svullen om magen så det är ju helt otroligt. Men fyra lingongrova slank ner... Oops!! :O Ska försöka ta en bild nu på kvällen, för hade en bild sen i morse så syns det en del skillnad ;P

Fick en fråga om vi inte vart på UL och jo, det har vi men det var ju tidigt i vecka 8 (7+2) och jag  vill se så att de små liven utvecklat allt som det ska vara :-) Att två hjärtan slår och att allt är bra :-)


Nu ska jag dricka lite loka och sen ska jag krypa ner i sängen med min älskling.
Ska tvinga honom att smörja lite mage innan vi somnar, hihi :-)

Och för er som inte redan listat ut det, så heter jag Emma. Jag är 17 år, fyller 18 den 27 november. Jag är både sambo och förlovad med Toffe (Christoffer) och vi bor i Sandarne, ungefär åtta mil ovanför gävle. Någon dag ska jag väl lyckas lägga upp något hemskt kort på mitt ansikte också, för er som är nyfikna :-) Min mamma, styvpappa, bror och våra goa hundar bor i Kristinehamn i Värmland, det är där vi spenderar alla våra lov och det är där jag får min semester :-)
Jag har en pappa här uppe i gävleborg och även en lillasyster på två år.
Jag går sista året på transport-linjen, på Staffangymnasiet. Och jag kommer förhoppningsvis att få fullständiga betyg. I framtiden tror jag dock inte att jag kommer att jobba med transport, dock är jag inte säker än. Känner mycket för att bli personlig assistent (vet att jag är på fel linje, men att hoppa av nu är ju bara att drömma om) och hjälpa människor som verkligen behöver det.


Vill ni veta något mer, om vad som helst så är det bara att ställa frågor så svarar jag gärna på dem i ett inlägg :-)


Kram


Emma

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Så trevligt att få en presentation av dig.

2009-11-23 @ 09:35:48
Postat av: Anonym

2009-11-23 @ 09:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0