I hate mondays...

Dagens sanning :-) Inte för att måndag är speciellt mycket jobbigare än andra dagar. Har ju iallafall tisdagar att se fram emot då jag går in i ny vecka :-) Så imorgon går jag in i vecka 14 (13+0) och det känns underbart!!

Ännu en klasskamrat vet om det idag, eftersom han åkte bil med oss och jag mådde fruktansvärt illa och trodde att jag skulle spy flera gånger. Då blir det svårt att dölja det.


Står förövrigt i skolan och väntar på min sena lektion som jag har tillsammans med en annan klass. Känns tråkigt att alla andra i min klass har slutat så jag inte har någon att umgås med :P  men det allra jobbigaste är att man måste stå upp vid datorerna på skolan, pjuuuuuhhh, min rygg!!

Det är ju inte så att jag försöker dölja graviditeten längre, det börjar allt synas lite på magen. Tycker det är roligt när en killkompis vill titta på magen, haha. Får väl vänja mig vid att bli kallad tjockis sen ;-) Men jag vill så gärna veta att allt är bra med dem små innan man går "fullt ut". 
Och jag antar att jag sagt detta tusen gånger men så är det väl när man har dålig fantasi och lite att skriva.

Mina tre spyfria dagar försvann idag på ett tjoff. Så fort vi backade ut från gården så spydde jag upp morgonens varma oboy och sedan under lektionen fick jag springa på toa så kom vattnet jag druckit upp. Men nu har det hållt sig i cirka två timmar. Funderar nästan på att köpa ett paket mariekex och ha i bilen och gå o små tugga på hela dagarna, eftersom jag inte kan äta något.


Nu ska jag gå o vila min rygg, tror jag. Har inte ett dugg att läsa så det blir dryga 50 minuter till :-(

Tack för "avskrivningen" ;-)

Kram

Ence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0