Lördag..

Och jag är så trött så jag orkar knappt hålla ögonen och ändå har jag sovit 10 timmar inatt.
Men nu blev jag så fruktansvärt glad för den kommentar som jag fick av min mamma och jag inser mer och mer hur mycket jag saknar henne och hur olidligt det kommer att bli fram till nästa lov.


Här har ni magen. V 13 (12+2)
Syns förmodligen inte ett smack eftersom jag inte hittade före bilden, men på morgonen och på kvällen har jag en enorm kula längst ner på magen. ;-) Eller hela dagen egentligen, det börjar bli svårt att dölja när man bara har linnen på sig men jag är hård om magen och jag känner att dem ligger lite mer åt höger sida på magen.
Men jag brinner för det här nu, jag kan inte tänka mig att behöva välja bort barnen.

Ang min o sambos situation, att jag har mina föräldrar o vänner på ett annat ställe långt härifrån, gör allt jätte jobbigt. Vi har inte pratat speciellt om hur vi ska göra när skolan är klar. Jag vill ju bo där jag har mina rötter och det är väl samma sak för honom. Jag har inte en aning om hur man ska lösa det i slutänden.

Jag har inte så mycket mer att skriva tyvärr, mer än att idag är det ju v 13 (12+4) fortfarande ;P Och jag tror att jag ska lägga mig på soffan en stund och låtsas inte sova! :-)

Fler bilder kommer läggas upp!
Ha det så bra allihopa!

Kram Ence

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var ingen stor mage men den kommer säkert snart =) Börjar illamåendet ge med sig?

2009-11-07 @ 18:41:16
Postat av: Ence

Nej, ingen mage ännu. Och den som jag ser var lite svår att fånga, den var ovanligt platt då. haha :-)

Både ja och nej, har haft två spyfria dagar både igår och idag och det var helt uuunderbart! Mår illa av måånga lukter men jag hoppas att det snart försvinner, det är så jobbigt.

2009-11-07 @ 19:10:36
URL: http://ence.blogg.se/
Postat av: Lina Ekesrydh

Lägg dig ner på rygg, dra in magen allt du kan och fotta de =) då ser man kulan! =) TIPS!!

2009-11-08 @ 20:09:46
URL: http://linaekesrydh.blogspot.com
Postat av: Zandra

inte så stor mage än men de kommer nog ;)

2009-11-09 @ 00:11:29
URL: http://johnals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0