Onsdag..

Eller? Haha, men det tror jag nog allt att det är :-) Var i skolan i morse och skrev ett prov, åkte sen o pluggade lite körkorts teori men sen tog det tvärstopp. Jag orkar inte vara såhär trött längre, det är ju extremt. Orkar inte hålla igång en hel dag, så jag la mig o vilade från tolv till två tror jag. Har haft något som stretar o drar och jag vet inte vad på vänster sida. Det ömmar lite men det gör inte ont. Någon som vet vad det kan vara? Jag har sett på morgonen att jag har en bula på höger sida av magen, men inte så mycket på vänster. Kan det ha något med det att göra?

Nu ska vi äta lite hemlagad pizza *lyx* :-)

Sen ska jag plugga allt jag kan!


Ha det bra så länge, och kram!!


Ence

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag tror det kan vara att livmoder och magen töjer på sig och det ska ju töja på sig ganska rejält :-) Så det är säkert det du känner :-) Prova och smörj in med nån fet salva och massera lite lätt, det brukar underlätta, men bara lite lätt :-)

2009-11-11 @ 16:39:27
URL: http://carolaelgh.blogg.se/
Postat av: Anna

Ungjävlarna vill ut!

2009-11-11 @ 17:00:03
Postat av: ence

Haha, Anna, dem vill säkert ut. Men det får dem inte göra nu!

2009-11-11 @ 18:24:41
URL: http://ence.blogg.se/
Postat av: jenny

Låter lite som ligament smärtor. Hade jag genom hela gaviditetn, Fast mitt kom ngn vecka senare .

2009-11-11 @ 21:36:35
Postat av: Emilie

Din livmoder håller på tänjas ut! Det är inte bara en där inne, utan två, så det kommer nog bli en hel del tänjande innan det är klart :)

2009-11-12 @ 00:08:42
URL: http://eminentlyems.blogg.se/
Postat av: Mickan

angående tröttheten kan vara att du har järnbrist, de har ja haft vid båda mina graviditeter. be dem kolla de på mvc för de hjälpte lite mot min trötthet.

2009-11-14 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0