Söndag 22/11

Och bara fem dagar tills min dag :-) Och sen yttligare några dagar till min uppskrivning, mysigt! :-)
Ja, vecka 15 (14+5) och jag mår bra. Dock mådde jag väldigt illa i morse och nu när maten var klar så tyvärr. :-(
Tog lite kort på magen förut som jag ska lägga in så fort jag kan. Lite roligt var att i vecka 13(12+0) är jag mer svullen än jag var i morse. Har kort från v9, v13 och vecka 15. Ska försöka lägga in lite grann eftersom :-) Men fick ett bra kort på magen när jag ligger ner, tror att det var bra iallafall. Hittade ingen sladd till mobilen så kan nog inte lägga in bilderna därifrån men har ju på digitalkameran iallafall :-)

Längtar så till UL! 24 dagar kvar idag!


Nu ska jag in på FL och sådär så vi hörs :-)


Kram

Ence

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bilder, vad kul!!:)

2009-11-22 @ 20:02:45
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Martina

Kort ser jag framemot =)

Det är så drygt att vänta på UL. Man vill ju så gärna få reda på att allt är bra med sin lilla bebis. Men du måste varit på ett UL eftersom ni vat att det är tvillingar väl????

Kram

2009-11-22 @ 20:43:26
Postat av: mommen

Hej hjartat mitt, sitter nu sista dagen pa Fuerteventura och snart styr vi kosan hemat.

Jag langtar sa efter dej och har varit alldeles prillig har nere nar jag sett alla goa smabarn. Ska bli sa underbart att fa bli mormor och uppleva att detta goa som det faktiskt ar att ha smabarn. Nar du och din bror var sma var det sa mycke annat som jag var tvungen att gora men nu ska jag bara njuta av de sma. Plastis och jag ska gora allt vi kan for att skamma bort dom haha och naturligtvis lamnar vi tillbaks dom nar de borjar bli trotta och kinkiga...



Puss och kram sa lange alskar dej

2009-11-23 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0