Tisdag..

Och jag har mått fruktansvärt dåligt idag. Klarade bara av en lektion i skolan, och under den timmen sprang jag och spydde tre gånger. Som sagt, jätte synd att det går ut över skolan men jag hoppas verkligen att det försvinner längre fram. Sen efter sambo skjutsat hem mig var det raka vägen till sängen och somnade (trots illamåendet) och sov fram till halv två. Efter det har jag druckit lite varm oboy, det enda som stannat kvar, och nu känns magen OK. Inte riktigt bra, men ändå :-)

Jag är sååå fruktansvärt törstig o hungrig men illamåendet biter sig fast. Vi tror att det var långt bilåkande häromdagen som gör illamåendet. Låg ju både onsdag och torsdag efter lång resan.


Men vecka 13 idag (12+0) :-)
Känns mysigt!!


Kram

Ence

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej,

Följer din blogg sedan jag läse om er på familjelivssida. Går in varje dag och ser om du skrivit något. Vad gäller illamåendet så hoppas jag att du snart slipper det. håller tummarna det blir ju också lite mer av den varan vid tvillinggraviditet sägs det. Har själv 4 barn dock enlingar allihop. Vad gäller drömmar som du skrev om för ett tag sedan så kan jag säga att jag under varje graviditet har drömt massor av både roliga och hemska drömmar - det hör liksom till. Det är hur vanligt som helst. Hoppas att du snart mår bättre. Hälsningar Marlene

2009-11-04 @ 10:16:16
URL: http://www.familjen-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0