Torsdag..

Och vi har just vart ute på en skön promenad. :-)
Vaknade imorse, samma vanliga bula på magen. Haha :-) Men gud vad läskigt det är med alla nya "smärtor" i magen. Ömningar kanske är bättre beskrivet, men det lät inge bra ;-) Som sagt, första graviditeten och dessutom två, och nu verkar det ju som att magen börjar tillta lite.

V14 (13+2) och jag känner mig inte riktigt gravid. Jag har ju illamåendet, jag känner bulan på morgonen men sen då..? Det kanske blir mer verkligt om man får se dem på UL om några veckor eller när magen börjar växa ordentligt :-)

Och jag måste bara säga en sak, även om våra barn var en "olyckshändelse" så är dem inte olycka för mig. Dem är total lycka och jag är så glad över att jag valt att behålla. Jag skrev i ett annat inlägg att vi har planerat allt, men hur ska man kunna planera ALLT? Vi har en humf om hur vi ska bete oss iallafall, att vi ska leta efter eget boende och sådär. Och vi planerar som sagt att söka socbidrag fram tills att sambo har jobb, och då hoppas jag på att vi klarar det :-) Men skulle vi inte få socbidrag så behöver inte det innebära att det är kört, för har en liten "reservplan" ifall vi inte skulle få det. Ska göra mitt allra bästa för att hjälpa till också men jag har inte en aning om hur det ser ut efter t ex nyår. 


Tänkte duscha om en stund, känner mig så.. sunkig och nere.
Tvätta håret och känna mig fräsch..


Tack för stunden!!

Kram

Ence

Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att det är mycket att fundera över. Är alltid en omställning när man får veta att man väntar barn och så klart blir det ännu större när beskedet kommer oväntat och man inte har hunnit flytta hemifrån. Så det är tur man har 9 månader på sig att få allt i ordning :-)

2009-11-12 @ 15:57:18
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0