11+1 :-)

Och morgonen börjar med att jag vaknar av världens tandvärk, igen, och är jätte kissnödig så jag springer upp på toa o tar sen med mig datorn till sängen. Känner att jag mår illa, och hinner ingenstans utan spyr på golvet.
SUCK! Bara att gå upp igen o hämta påse o papper o torka upp. 


I natt har nog varit min första drömlösa natt på länge, kändes konstigt. :P

Finns inte så mycket  mer att säga idag än igår, men jag ska ta o gå upp o göra lite frukost sen.
Orkar inte nu, så många timmars resande är lite knäckande faktiskt. :P
Ska försöka få tag på någon akuttid hos tandläkaren också, bryter ihop snart!!!

Nu ska jag sluta beklaga mig, ha en jätte bra dag allihop!

Förresten, några tips på vad man kan göra för mys på Halloween?
Jag kände mig fruktansvärt töntig, men jag vill göra en pumpa. Och äta lite gott och krypa ner framför en film eller något. Men då är ju jag den enda som är gravid också, haha. Får se vad resten av familjen har tänkt sig.



Ha det så bra!



KRAM

Ence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0