Äntligen fredag.. igen!

Haha :-) Nästan som äntligen hemma, men ändå inte ;-)
Idag har vart en skaplig dag, även fast jag spydde upp ingenting i morse.
Har till&me tappat bort vilken vecka/dag jag är i. Men tror det är 9+2 :-)
Var på sjukhuset igå och satt i två o en halv timme innan vi fick hjälp ( förstår att sjuka går före mig)
Sen så blev det våran tur och jag ville ha några andra tabletter mot illamåendet, *spydde i papperskorgen på rummet också*
Så skulle få ett recept skickat till apoteket, glömde bort att hämta ut det igår eftersom jag åkte hem o sov
efter sjukhusbesöket, så idag skulle vi hämta ut det och när vi kom dit fanns det inget recept. JIPPIE!!
Så upp tillbaka på sjukhuset och säga till att jag aldrig fick något recept och då är det inte ens inskrivet att jag ska ha tabletter, så tillbaka till apoteket och hämta ut när receptet äntligen kom.
Och så läser jag bipacksedeln och där står det att det kan "påverka fostret vid graviditet"....
Hmm, jag har inte gått 12 veckor än, och jag tänker defenitivt inte riskera mina barn för att jag mår illa.
Och tänka tillbaka att mina barn kanske fått skador för att jag tog tabletter.
NONO, Postafen får göra sitt tills illamåendet försvinner trots att dem inte hjälper.
Sambo o jag får köra ett sammarbete på morgnarna i fortsättningen.

Nu ska vi åka o städa lite, så hörs vi en annan dag :-)


Kram Ence

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det för tabletter du fått utskrivet?

Legrigan och Legrigan Comp brukar ju folk äta när de har illamående..

2009-10-15 @ 21:56:35
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Lina - smulan87 på FL

köp seaband på apoteket, SKITbra

2009-10-17 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0