Lite svar :-)

Fick frågan om jag kommer sluta vara "anonym" sen. Och ja, det kommer jag att vara. Ni kommer få träffa mig, den som jag är. Men det blir längre fram.
Hoppas att det är svar nog. :-)
Om det blir mycket bilder osv vet jag inte, men sen får vi se om jag känner att det är rätt att visa bilder på mina barn. :-)

Har precis ätit en go pastasallad och funderar på att ta en promenad hem o lägga mig en stund. Är fruktansvärt trött hela tiden, så en liten sovstund skulle inte göra något ;-)



Tack för all positiv uppbackning, underbara människor!! :-)




Ence

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Ville bara säga att grattis =D Hoppas allt kommer gå bra med graviditeten osv. Det gör det säkert :)

Hoppas vi får se vem du är o hur du ser ut, o resan genom din graviditet. Jag kommer lätt lägga denna sida bland mina favoriter. Läsa varje dag

Massa kramar från Josse :)

2009-10-04 @ 21:50:35
Postat av: Maria

Kul! Då stannar jag kvar och läser ;D;D

2009-10-05 @ 10:57:34
URL: http://maariah.blogg.se/
Postat av: Maria

Blev visst fel adress på förra kommentaren :D

2009-10-05 @ 10:59:12
URL: http://maariahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0