Tack!

Ska börja mitt inlägg med att skriva tack! Rabelais, du är så himla trevlig. Du är allt en liten surmule du! Önskar jag brydde mig mer! :-)

Och sen ska jag fortsätta skriva att idag var jag hos barnmorskan. Lite småprat och sådär om allt möjligt.
Inskrivning den 26e oktober, då blir det blodprov och så. HUU! Jag hatar det, inte någon bra erfarenhet av det. :-)
Då kommer jag vara i v10+6 så det är ju lite mysigt :-)


Idag har jag vart i skolan, känner att jag är trött i ryggen.. REDAN NU?! Det måste ju vara något annat. Magen är ju bara svullen än så länge. ;p Inte mått så illa idag, mer än att jag inte kunnat äta ordentligt. Men ska försöka göra mycket förändringar så att iallafall maten ska kunna sjunka ner lite sakta :-)
Har däremot stretat och dragit mycket nere i magen, vilket kanske inte är så konstigt om det växer för två där inne? Men var lite orolig när det började för några veckor sedan :-)


Så snart ska jag äta lite sallad och sen när jag kommer hem ska jag sätta mig och läsa igenom alla bra papper som jag fått. Eftersom jag inte röker men sambo gör så skickade hon med "rökning under graviditet" ändå och sa att jag skulle få honom att sluta.
Vilket vore jätte bra om han gör så att vi har råd med bäbis-saker längre fram.

Pratat med våran mentor idag också, dem kommer hjälpa mig så långt som det bara går. Och innan jul så tar jag mitt körkort och om jag orkar efter jullovet så ska vi köra starkt på lastbilskortet :-)
Jätte nöjd med backupen från skolan, verkligen! :-)


Tack alla ni som skickar gästboks inlägg på Familjeliv.
Ska försöka svara på alla så fort jag kan :-)


Kram

Ence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0