Tack!

Tack alla ni som skriver kommentarer. Det är jättemysigt att komma in o läsa alla positiva reaktioner. :-)
Speciellt när vädret ser ut som det gör.
Sedan i morse, när jag mådde jätte bra, så har jag blivit svullen i magen och det är nog tyvärr massa gaser där inne. Haha :-)
Men idag har jag fått behållt all mat, vilken känts helt underbart.
Känner lite molnande värk och lite stickningar ibland i magen. Och brösten är vääldigt känsliga.


Nu på kvällen har svärföräldrar, sambo, sambos lillebror och jag badat lite bastu. Skönt o slappna av en stund och jag hoppas verkligen att det är ofarligt för småttingarna.


Sen när vi kom tillbaka till lägenheten så kallade magen på två smörgåsar med skinka och lite citronvatten, JÄTTEGOTT!! :-)


Trevlig läsning!


Ence :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjena!



Kul med tvillingar! SJälv fick jag två barn när jag var "ung".. 21 och 23 år gammal. Njuter av att vara ung och ha små barn. Det är verkligen toppen!



Lycka till med graviditeten, kommer lätt följa dig här på din blogg! :D



Ha det bra!

2009-10-03 @ 23:00:29
URL: http://mykidz.se
Postat av: Malin

Grattis!

Kommer följa din blogg dag som natt!

Har inte fått tvillingar men fick min son när ja 20år vilket är för 10månader sen.



Läste inne på föräldraliv att många sa att de blir jobbigt att vara ung.

Inget ja märkt iallafall.



Lycka till!

Grattis till din sambo också!!



Kram

Malin&Philip

2009-10-03 @ 23:11:32
URL: http://mammatillphilip.blogg.se/
Postat av: Jessica

grattis

2009-10-04 @ 08:16:44
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: IVF Karusell

Grattis till två små liv i magen! Du skrev på familjeliv om vecka 7+4 och månad tre.

Du är i månad 2. Det är ju fyra veckor på en månad, så två har du snart passerat :)



Lycka till och hoppas allting går bra!

2009-10-04 @ 10:42:52
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! vill bara säga att kolla upp kostråden för gravida... skinka får man bara äta om den har legat frusen i 3 dagar innan så att alla bakterier har dött... har inte fattat om det är innan varje dag eller om det bara är en gång och sen är det lugnt dock... jag äter inte skinka eller liknande pga allt krongel..

livsmedelsverket har någon broschyr där det finns direktiv..

2009-10-04 @ 12:03:54
Postat av: Linnea

Vaa?! Skinka? Det har jag aldrig hört talas om. Det ända min barnmorska sa och som broschyren sa som jag fick därifrån så var det typ bara konstig mat man skulle avstå från. Som fisk från "Östersjön" eller vart ifrån det var, brie ost m.m.. Skinka har jag verkligen aldrig hört talas om???

2009-10-04 @ 15:46:45
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/
Postat av: camilla

blev lite fundersam då du skrev häruppe undrar om ni bor i norrland?

2009-10-05 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0