Två jobbiga dagar :-(

Igår och förrgår var otroligt jobbiga, spytt nästan hela båda dagarna och tyvärr är vågens siffror på väg ner. Känns inte bra alls, men försöker dricka och äta det jag kan. Lite stannar, lite kommer upp.
När jag var hos barnmorskan för tre (?) veckor sen så vägde jag 67,7 ungefär. I förrgår vägde jag 63,8 och nu i morse vägde jag 61,7 :-(
Men bara småttingarna får det dem behöver så kommer jag vara lugn.


Fått världens bästa 18-års present!! :-) (i förskott)
En bil! En 855 T5, fulltrycksturbo och chippad. Haha, snacka om att jag är glad :D
Tack, mamma och styvpappa!!!!
Så nu är sambo jätte avundsjuk och vill att det ska vara våran bil, tur att jag vet att det är min då ;-)
Haha, skämt åsido så skaffade han vinterdäck idag. Vilket jag inte alls tvingat honom till så ;-)


11+3 idag, och i morse när jag vaknade gick det att urskilja en liten bula på magen. Hahah, helt otroligt. :-)
Ligger kvar i sängen med datorn och dricker lite fil. Mår inte helt bra men ska försöka vila en stund till snart.


Kram


Ence

Kommentarer
Postat av: Mariana

det brukar bli som så att vissa går ner den första "perioden" det gjorde jag. När jag var i v13 vägde jag 60 kg, då hade jag gått ner typ 5 kg men nu så har det börjat gått upp igen så när jag vägde mig förra veckan vägde jag 63 :) så de är nog ingen fara, för bebisarna lever som sagt på fett och allt annat som du har inuti dig, och du känner själv när det är något fel eller att det behövs mer av något.

2009-10-30 @ 22:45:05
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

Vi har haft en 850 T5 som var chippad också. Dom är jävligt härlig att köra, speciellt när man ska köra om. Bara att trycka till på gasen så har man kört om :)

2009-11-03 @ 18:42:27
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0