Tyvärr söndag ;-)

Och då är det alltså lämpligt nog måndag imorgon, tyvärr..
Två dagar i rad nu har maten kommit upp innan så det har gått utmärkt att ätit efteråt.
Och sen har det vart jätte bra hela dagen igår iallafall, idag vet jag ju inte ännu.
Postafen på morgonen hjälper inte alls, mådde illa i natt när jag var upp och kissade också och då hade jag
tagit en Postafen i går kväll.
Men det är bara o bita ihop och hoppas på det allra bästa. :-)


Finns inte så mycket att skriva idag, så får uppdatera när jag har mer att ge ;-)


Tack!


Ence

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :)



Följer din blogg :)



Riktigt spännande att du ska ha twins :)

Om du vill kunan hålla koll utan att BM gör det åt dig så köp en Angelsound.

Jag köpte mitt i vecka 8+ eller 9+ och fick höra våran bebis :) Lååångt nere men gud vad underbart det var. Och jag tog fram det ofta så fort jag var rädd att något var fel.



Se om du ka hitta ett sådant begagnat på blocket tex.



Ha de fint. Kika gärna in och skriv en rad hos mig :)

Kram

2009-10-21 @ 11:27:15
URL: http://morgonstjarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0