16/4-10

Och idag är det ju exakt 30 dagar till beräknad förlossning. Spännande :-)
På TULet igår så var det aldrig någon mätning, det var bara att kolla flöde och sådär men det kändes bra ändå. Så den 22e ska vi tillbaka igen och mäta så jag hoppas att de gått upp 500 gram var. Helst att lillpojken har gått upp mest, känner mig lite partisk ;-) Den lilla är iallafall såpass stark så han har knuffat undan brorsan och lagt sig ovanpå honom och buttat honom i tvärläge. Vilken buse!! :-)

Jag hoppas verkligen att det sätter igång snart, för nu har ju grabbarna goda chanser. vecka 35+4 idag, såååå snart borde det närma sig... eller??!?! Känns som att jag kommer vara gravid föralltid.

Barnmorskan på tisdag, så får se om jag kan uppdatera innan eller om det får bli efter besöket. Har ju ingen egen dator. :-)


Har förresten ett förslag på att pojkarna kommer den 20e, alltså på tisdag! Så vi får se, hoppas du har rätt, Mia!!!! :-)


Kram på er!



Ska tillägga också att jag tror att min mamma ska ordna allt. Om jag smsar till henne om att jag vill att de ska komma så tror jag genom ett mirakel att de bara ska pluppa ut helt enkelt, bara hon vill att de ska göra det.
Önskar förövrigt att jag kunde vara hos henne! :-(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande!

Ska du försöka föda pojkarna vaginalt? :)

Hoppas allt går bra för er! :)

2010-04-16 @ 18:27:46
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att du har lyckats gå så långt =) Håller tummarna att du slipper neo, är inte kul att vara ifrån sitt barn direkt från födseln =(

2010-04-17 @ 10:10:50
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Mariana

dom två sista dagarna så pratade jag med Noomi (min dotter) om att hon gärna fick komma ut nu eftersom allt var klart, och sista natten så sa jag att nu får du faktiskt komma ut för nu är allt klart. och ja, kl 7 på morgon så började det komma några enstaka värkar och 20 i 7 på kvällen så kom hon :)

2010-04-17 @ 17:55:23
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

har pluttarna kommit nu?:D

2010-04-22 @ 11:53:59
Postat av: Nettan

Undar också om de kommit, eller är på gång nu.

Spännande :)

2010-04-22 @ 14:10:31
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0