3/4-10

Och jag kan inte fatta att vi faktiskt är inne i april månad, tiden går skrämmande fort.

Har fått mat och godis hos Toffes föräldrar, det vill jag tacka för! :-) Kände mig som en stor ledsen ko efteråt eftersom jag höll på att svimma i köket och hade ont i skinnet på magen. Men vi ska ta och spela lite spel här idag, vilket jag tycker är toppen!!! ;-D

Hade hemska sammandragningar igår och vaknade inatt och hade en otrolig smärta i ryggen och sammandragningarna var täta. Men efter ungefär en halvtimme så försvann allt och jag kunde somna om. Min älskling sov så skönt så jag tänkte vänta ytterligare en liten stund innan jag väckte honom, men det behövdes inte. :-)


Längtar så efter våra små pojkar nu!! Men vill gärna att de väger runt 2500 gram innan de kommer ut. Min lilla pojk är så livlig och galen så jag undrar om han inte ska döpas till Vilde. ;-) Skämt åsido så vet jag att pojken på min högersida heter Leon ( om han ser ut som en Leon när han kommer ut ) men pojken på vänstersidan har jag inget namn till. Känner mig lite elak :-P Jag tycker om namnet Alvin men Toffe tänker som sagt bara på Alvin och chipmunkarna så det var inte så mycket att gå på antar jag.


Känner mig trött och glåmig i huden! Fy vad hemskt det är, mitt puder tog slut för ungefär 2 veckor sen och jag har inte gjort slag i saken och köpt nytt än. Men jag känner att så fort jag är ute så syns ALLA ärr, blemor eller hudförändringar. Det blinkar och lyser om dem och bara kräver att ni ska kolla!! Puderdosan jag köpte förra gången klarade jag av att ha i ett halvår. Så ungefär 100 kr på ett halvår kan ju löna sig. Och dessutom om man har två små pojkar att ta hand om så kommer det väl gå åt ännu mindre. ;-)


Känner att det är så fruktansvärt underbart med sol ute, blir så pigg och glad. Skulle vilja ta en lång, lång promenad, men jag orkar inte ens gå 5 meter själv så det är inte ens att tänka på. Att ta sig uppför trappen hos svärmor är en ren pina! Men solen har även en nackdel!!! ( jag vet, hemskt av mig att säga det ) Jag slutade ju röka samtidigt som jag fick reda på att jag var gravid, men nu smyger sig abstinensen fram. Tänk att få sitta ute i solen med en cig och en öl! Herregud, vilken magisk dröm!! Jag bryr mig inte alls om sådana saker så länge våra pojkar är friska och mår bra och därför får jag så dåligt samvete när jag önskar att jag kunde smutta på den där ölen och röka lite! Fy!! Men våra pojkar mår bra och jag ska inte alls tänka på det.... *Mmmmm....*


Ha en fortsatt trevlig helg..

kram på er allihop!!

Kommentarer
Postat av: Mariana

va fint :) innan jag visste att jag skulle få en dotter så hade jag bestämt att fall det var en kille så skulle den antingen heta Christoffer, Liam, Leon och Marlon. Så Leon är ett fint namn :)

2010-04-03 @ 21:05:30
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Det var likadant för mig! Jag visste att min högerpojke var Love, men hade jättesvårt att komma på ett namn som vi kunde enas om på min vänstra! Jobbigt var det! Till slut blev det en Noah, fast det känns konstigt fortfarande ibland trots att de är ett år nu=) Vad sägs om Noel? (Leon baklänges) fast det blir kanske lite för mycket;-) Kram till dig!

2010-04-04 @ 10:03:22
URL: http://livetsom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0