Fortfarande tisdag.

jag älskar de små liven i magen, men jag mår så dåligt psykiskt. För att inte tala om fysiskt. Jag försöker tänka framåt för att orka. Räknar ner dagarna. (19 dagar kvar idag ) har mycket förvärkar varje dag men det drar aldrig igång. Försöker sätta upp olika delmål varje dag men det känns omöjligt. Känner mig värdelös, känns som att allt är hopplöst. Att bära runt på denna mage är den största utmaningen jag haft i livet. Hade aldrig kunna föreställt mig att en graviditet kunde vara så jobbig. Förstår verkligen att det är bra att de ligger kvar så länge allt är bra. Men om jag mår dåligt då? Spelar det någon roll? Är det något de tar hänsyn till? Jag försöker verkligen hitta styrkan, och trots att jag inte kan göra annat än att vänta så vill jag gå upp. Jag orkar knappt ur sängen efter de få timmars sömn. Hjälp! :-(

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej!

Förstår verkligen hur du känner. Jag kände lika dant när jag väntade mitt första och kände mig bara stor och ledsen, men jag lovar att så fort dem små liven kommit glömmer du hur du jobbigt de var. Jag glömde ganska fort hur jag mådde och kunde sitta i timmar och kolla på min son och bara älska honom.... Vet att de är tungt men stå ut för snart är de över och du har dina underbara barn hos dig.. Kämpa vidare! Kramar

2010-04-27 @ 17:17:40
Postat av: Sanna

styrkekramar till dig!!

2010-04-27 @ 18:37:42
Postat av: Mia

Du orkar de här emma, du är star och tänk vad fort hela gravidideten har gått igentligen, de är bara en bråkdel kvar! snart är dem här och du glömmer de jobbiga! komigen nu vännen, jag vet att du är stark :) kramar<3

2010-04-27 @ 18:41:59
Postat av: Therese

Hej. Har läst din blogg ett par antal gånger. Vet inte om jag kom in på den via familjeliv eller google. Vi väntar vårt andra barn i Juni. Tycker dock det är jobbig med bara ett barn i magen, har också foglossning som jag inte hade med första. Har också fått bristningar på magen inte så många, fick ett namn på en salva som skall vara bra att använda anti cellular cream typ... du kan köpa den på nätet.. på Bio Tech Pharma.se En kompis använder den och hon är nöjd, har dock inte läst mycket om den. Hoppas allt går bra :) Mvh Therese

2010-04-27 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0