jag blir så glad..

jag börjar tro att jag är beroende av bloggen. Kan inte låta bli att titta på telefon. Jag blir så glad av att komma in och läsa alla mysiga kommentarer, och se att det är många som kommenterar flera gånger. Självklart gör alla kommentarer mig glad! Bloggen har blivit en del av mitt liv, om än med uppehåll ibland. Här har jag faktiskt skrivit från nästan min egen vetskap om graviditeten. Har känts så bra att komma in och läsa vad ni skrivit under tiden. Och nu är vi snart framme i mål. Detta eftertraktade mål! Längtar så efter våra pojkar! Känslan av att magen ska försvinna och vi ska få två pojkar att älska och ta hand om känns väldigt märklig. Vill säga tack för att ni följt mig! Kram!!

Kommentarer
Postat av: Mariana

sådär tänkte jag oxå, att det skulle bli skönt att bli av med magen.. men nu saknar jag den.. känns så tomt och jag la ju till en vana med att lägga handen på magen bara för att den putade ut så mycket men nu har jag som ingenting att lägga handen mot! så efter en stund så kommer du säkert oxå sakna din mage när dom små har tittat ut :)

2010-04-03 @ 23:58:37
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Martina

Så fin du är. Tänk att ni snart har era pågar hos er mys Vet ni att det är enäggs eller???? Bara lite nyfiken =)

2010-04-04 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0