14/2-10

Alla hjärtans dag, och vi har inte firat alls faktiskt ;-P Bara genom att storstäda lägenheten och bilen inför mammas ankomst, det duger bra för mig att jag fick hjälp med det. Skulle gått på bio i helgen egentligen, men de visar INGA bra filmer i Söderhamn och vi har inga pengar för att ta oss ner till Gävle. (biobiljetterna går dessutom ut den 3 mars!! :-P )


Blev lite orolig igår och imorse när jag inte känt knoddarna ordentligt som jag brukar göra. Men så fort jag berättat om min oro för Toffe så la jag mig på soffan och då såg det ut som att det kokade i magen för att de / någon av dem sparkade så mycket. Men nu har de lugnat sig lite igen.


Idag är sista dagen i vecka 27 (26+6) :-) Och imorgon är det en ny vecka och på tisdag är det TUL, är jätte nervös varje gång och lika glad efteråt när jag sett att de mår bra. Den oron kommer nog aldrig riktigt släppa förns jag har de i mina armar.


Nu ska jag kolla FL och sen ska jag gå ner och umgås lite :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oron kommer inte släppa även att du har dom i armarna ;)



Du är stark!

2010-02-14 @ 21:26:17
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oron kommer inte släppa även att du har dom i armarna ;)



Du är stark!

2010-02-14 @ 21:26:18
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oron kommer inte släppa även att du har dom i armarna ;)



Du är stark!

2010-02-14 @ 21:26:20
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0