17/2-10

Och jag håller på att längtar ihjäl mig efter ultraljudet imorgon, så får vi se vad det är för krabater jag bär på :-) Är dock ledsen och nedstämd idag också, inte hämtat mig efter att mamma åkte igår så hade gärna legat kvar i sängen hela dagen. Orkar inte vara utan henne dom här perioderna längre, måste hitta en lösning på det annars kommer jag gå under, det känns förjävligt att vakna och känna all den här tomheten varje morgon.
Jag låter kanske väldigt mammig, och så kanske det är. Men jag är inte gjord för att vara utan henne, och att bo här uppe kommer inte funka för mig i längden. Jag behöver min familj, mina vänner och de bekanta, för så funkar jag.

Nu är jag verkligen inne i världens depp-period. Men ska försöka se fram emot morgondagen!


Kram på er!


Min graviditet - BF Sön 16 maj 2010

Uträkning utgår från dagens datum: Ons 17 feb 2010.
Din graviditet startade Mån 10 aug 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 24 aug 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 192 av 280. (68,6%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 2 fulla dagar (v27+2).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 16 maj 2010
Du har 88 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej gosen! Hoppas allt är bra med dig/er. Hoppas du kommer ner och hälsar på oss snart! Saknar dig

2010-02-17 @ 11:43:27
URL: http://imastalker.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej, Hoppas allt går bra imorgon.

Kram

2010-02-17 @ 21:41:27
Postat av: mommen

Hej lilla hjärtat. Du må tro att det gjorde ont i mej att åka från dej. Det är outhärdligt att vara så långt från dej min älskade dotter och nu när det är så mycke som ska hända. Men jag har bilen startklar och min rosa rattmuff på så jag kan komma när det är dags. Men först ser jag fram emot att ni kommer hit snart. Älskar dej gumman

2010-02-17 @ 22:41:47
Postat av: Emma

Å sen behöver man faktiskt sin mamma extra mycket när man är gravid, då har man någon man kan prata med som vet hur det är... jag blev väldigt mammaig under min första grav. frågade henne om allt!=)

2010-02-18 @ 09:04:15
URL: http://livetsom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0