18/2-10

11:14

Idag har vi vart och tittat på våra knoddar! :-) Blev dock missförstånd mellan mig och Toffe så blev aldrig att fråga om kön, och vi fick inte reda på någon vikt eller några mått idag men de växer och mår bra där inne verkar de som :-) De rör sig otroligt mycket och de ligger fortfarande kvar som de gjorde för två veckor sen :-)

Ska tillbaka om tre veckor, men innan ska jag åka ner och njuta av en vecka med min mamma och min styvpappa. Längtar mer än jag någonsin kunna gjort innan! Vill bara hem nu, känner mig så malplacerad här uppe. Det är inte här jag hör hemma, tyvärr.

Nu ska jag kolla FL och sen ska jag gå hem.

Kram


16:26

Tog en dusch när vi kom hem förut, sen har jag legat nästan hela dagen. Har så jäkla mycket sammandragningar, nästan hela tiden. Men ska in och handla lite sen och sen orkar jag inte mer idag, är rädd för att det ska bli något om jag inte vilar.

Längtar efter min goa, rara mamma. Men nu har jag kollat lite tågtider och sådär och Toffe sa att han kunde skjutsa mig till Gävle och mamma sa att hon kunde hämta mig i Örebro, så det enda jag behöver är att hitta rätt tåg ;-) Det tycker jag är skönt!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman :)

min mobil krånglar, iphone är inte bra!! så jag kunde inte svar något på smset och då kom jag på att jag kunde gå in på in blogg istället och svara. Va skönt att alla va bra med dem små, haha lite kul med missförståndet, trodde du att toffe skulle fråga och han trodde att du skulle? jag typ sprang till mobilen för att se vad du skrev när jag fick smset jätte nyfiken och så fick jag inte veta ;) hihi.. saknar dig kompis <3 kram mia

2010-02-18 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0