19/2-10

Och idag har jag tagit det lugnt hela dagen. Och då har jag knappt fått några sammandragningar så det är väl det som är lösningen antar jag. Ska prata med barnmorskan på måndag så får vi se hur hon tycker att jag ska göra.
Får se om pappa följer med mig eller om jag ska åka själv :-) Eftersom Toffe är ute och åker lastbil söndag-onsdag så ska jag göra mig bekväm i lägenheten och bara mysa och försöka slappna av.


Nu sitter vi hos Toffes syster och har ätit hemlagad pizza, vilket var toppen och godare än någonsin.

vecka 28 (27+4) idag och tiden går så jäkla fort så jag blir nästan rädd!
Längtar efter nästa UL, då får jag ta mig i kragen och fråga :-)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Hej!

Nu vill jag veta vad det är för kön på piff o puff,

annars får de gå med rumpan bar.

2010-02-20 @ 15:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0