25/2-10

Och nu har jag krånglat till bloggen. Hade väl typ tusen inlägg från den 23e och nu råkade jag ta bort ännu fler. Är lite besviken på mig själv faktiskt. Mest av allt är jag förbannad!!! :-P

idag är det vecka 29 (28+3) och det går bara fortare och fortare :-) Längtar tills jag får träffa de små som lever rullan i min mage. :-) Spydde dock i morse, och jag spydde i måndags. :-P

Uppdaterar uppgifterna om småsnuttarna en gång till :-)
Knodden med huvudet ner vägde i vecka 28 (27+3) 1080 gram och i vecka 29 (28+0) hade h*n hjärtslag på 152 och knodden med huvudet upp vägde i vecka 28 (27+3) 1008 gram och i vecka 29 (28+0) hade h*n hjärtslag på 148. Mitt hb värde låg på 122, jag vägde 79 (sammanlagt +12 kg) och blodtrycket låg på 103/64. (tror jag) :-) Och blodsockret var helt okej :-)


Idag är det exakt 80 dagar kvar tills det är den stora dagen! :-) Och på söndag ska vi på dop för Mickis son :-) (Toffes syskonbarn) Hittade lite kläder som jag ser ut som en stor blå val i, toppen att inte ha några kläder överhuvudtaget :-)


Vi hörs!


kram


Vecka 28 (27+4) Och snart kommer ny bild :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0