4/2-10

Och idag har jag vart så himla yr så vid lunch fick Toffe skjutsa hem mig så jag fick lägga mig ner. Kan inte sitta eller stå längre stunder så nu börjar det verkligen kännas.
Barnen buffar och håller på och det är så himla härligt! :-)


Har ett prov imorgon så jag ska väl sätta mig och plugga efter maten, sen så blir det att plugga lite körkorts teori imorgon kväll.

Längtar tills måndag så att jag kan få höra deras hjärtljud igen :-)


BILD UPPDATERING!

Liggandes i vecka 25 (24+6)


Igår, vecka 26. (25+2) :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken fin mage du har =)

2010-02-04 @ 18:37:21
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: mammamia

jättefin mage du har fått :-) och ingen liten kula heller.

Kan tänka mig att det börjar bli jätte tungt nu..

2010-02-05 @ 09:49:59
Postat av: Anonym

Tuff tagg ;)

2010-02-05 @ 10:03:14
URL: http://dahbitch.blogg.se/
Postat av: Eva Stridh

Hej!

Brukar hoppa in här o läsa din blogg ibland, du verkar va en mysig tjej som har fått en riktigt fin mage :))

Själv har jag 4 barn i åldrarna 11 år, 8 år, 3 år och 7 månader.

Det är ju så mysigt när man känner att det är full fart i magen, o tänk du som har två, såå häftigt!!

Njut och lycka till - när bebbarna kommer, ja då börjar livet på riktigt!!!

Kram från en annan mamma!

2010-02-07 @ 12:43:04
Postat av: Angelica

Ååå vad mysig mage:P Jag saknar min mage nu när man läser din blogg här och ser på bilderna :D

Jätte fin mage har du också, men kan tänka mig att det börjar bli jobbigt. Själv tyckte jag inte att det blev jobbigt förens i vecka 36 och fick ju i v 38. Men jag kan bara inte föreställa mig hur det känns med två st. Men helt underbart att det är två:) hoppas verkligen att allt går bra för er :)

Kram

2010-02-08 @ 10:34:01
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0