5/2-10

Hallå allihopa! IDAG HAR VI EXAKT 100 DAGAR TILL 16 MAJ!  :-)
Undra hur många av dem som går :-)

Sitter just nu och är VRÅLHUNGRIG!! Började med maten hemma men då skulle vi tydligen äta hos Toffes mamma så då ställde han in det i kylen och vi gick hit.

Barnen sparkar så att jag trillar av här, men det är en häftig känsla när jag ser hur det buktar ut och rör sig där inne! :-D

Gjorde prov idag, hoppas på att det gått bra så att jag kan släppa den kursen och fortsätta att mata på med de andra kurserna jag behöver. På måndag är det BM, på onsdag är det uppskrivning och sen UL tisdagen därpå. Jag känner att det är mycket att se fram emot.  Sen så ska vi snart få kolla på en vagn som vi fått, se om man kan fixa några tillbehör och sådär. :-)


Nu ska jag gå och hjälpa till med maten.


Kram!!


Uträkning utgår från dagens datum: Fre 5 feb 2010.
Din graviditet startade Mån 10 aug 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 24 aug 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 180 av 280. (64,3%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 4 fulla dagar (v25+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 16 maj 2010
Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentarer
Postat av: sara

grattis hundra dagar är inte så mycket :)

skulle inte du kunna lägga ut fler bilder? eller ett videoinlägg?

2010-02-05 @ 21:28:43
Postat av: Jessica mamma Till Nova snart 5 år & William 8 mån

Kikar in & säger hej

Jag hade bf 15/5 förra året hehe...Tiden går... Den 25:e kom vår lille...



Lycka till med bebisarna & resten av graviditeten...



//J

2010-02-06 @ 18:33:11
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0