7/2-10

Och idag är det sista dagen i vecka 26 :-) (25+6)
Imorse fick jag några rejäääla slag/sparkar mot revbenen. Haha, som sagt... Det är lika häftigt varje gång och jag längtar så mycket tills de vill titta ut och vara med oss. Dock vill jag att de ska må bra, så de får gärna stanna till vecka 35 minst :-) Även fast det är tungt och kämpigt så är det väl det de mår bäst av.

Imorgon är det BM-besök, och jag längtar så mycket efter att få höra hjärtljud.



Nu ska jag springa på affären och sen ska jag hem och värma lite mat och sitta i soffan.




Underbart väder idag, så ska försöka ta mig ut på en promenad på fem minuter iallafall.
Har ju vart alldeles för kallt och jag har inte mått så bra i kroppen men nu kan vi försöka, men vågar inte gå själv så ska ta med mig Toffe :-)


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0