Söndag..

Och inatt blev jag superdålig. Fick sån fruktansvärd feberfrossa och mådde riktigt, riktigt dåligt. Tog en lång dusch men de hjälpte inte alls utan mådde bara ännu sämre. Sov två timmar vid tolv och när jag vaknade så mådde jag bättre, men inte helt bra. Men från klockan två och tills fem - sex någon gång så hade jag två pigga grabbar... Inte för att jag inte älskar när de är vakna och sådär, men kände att orken var väldigt klen!

Nu är rummet helt klart och idag ska jag börja pyssla där inne. :-) Imorgon kommer Toffe och då vill jag väldigt gärna ha det klart. Så i eftermiddag ska jag först göra glasstårta, sedan ska jag klippa mig men sen kan jag börja greja. Skulle väldigt gärna ta en tripp till IKEA men det går nog inte så min goa mamma skulle köpa med lite saker. Rummet är vitt, förutom en fondvägg. Vit under med svarta blommor, till det har jag fått en vit sängram och två nattduksbord i samma vita färg. Spjälsängen ska jag måla om till helvit när det finns möjlighet till det, trots att jag märker att det snart är HÖG tid för två sängar.. Tänkte köpa trähyllor på IKEA och måla dem med svart färg och ha på fondväggen. Sedan tänkte jag köpa ramar och måla, framkalla kort och hänga upp på en av de vita väggarna. Kanske den vägg där spjälsängen står. Det blir den vita byrån inne i rummet, med barnens kläder i och förhoppningsvis så kanske jag får låna en platttv som vi kan hänga på väggen. Sen ska jag köpa massa små mys i form av ljus och annat som gör MIG glad! :-)


Appropå det där med två sängar.. Igår natt så blev det en sån där kaskad, och grabbarna låg GIVETVIS bredvid varandra så Leon spydde ner hela sig själv, hela sängen och hela Noel. Har efter det provat att ha dem skavfötters, men det funkar inte lika bra. Och de verkar inte riktigt trivas utan varandra, men jag vill inte att de ska spy ner varandra :-P Som tur är så varje gång de hänt så har den pojk som blivit nerspydd legat med bakhuvudet mot spykråkan ;-)


Och jag fick frågan hur jag ser skillnad på dem.. Jag tycker de är sååå fruktansvärt olika, knappt så jag tror själv på att det är enäggstvillingar. Visst så ibland när de ligger inbäddade så är det svårt men i övrigt så är det lätt att se det. På min kompis blogg carolinsofia.blogg.se finns det kort på pojkarna. Där tycker jag defenitivt att skillnaden syns.. Dessutom så är Leon större och mycket större om magen. Men jag hoppas på att lilla Noel knappar igen det där snart ;-)


Nu ska jag gå och bjuda min familj på lite glasstårta..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda 18, mamma till världens vackraste Jolene.

De kanske är mjölkstockning på gång om du känner dig dålig? :S

2010-06-20 @ 14:58:09
Postat av: Sandra

Roligt att du har uppdaterat. Märkar att du mår bättre nu när du är hemma, hoppas ni har det bra allihopa men det verkar ni ju ha! :) Jag kikar in här då och då och läser om eran tillvaro. 4



Kram

2010-06-22 @ 00:17:24
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0