38+2

Idag har vi vart på ultraljud och tittat på grabbarna. När ultraljudet var klart så ville läkaren göra en hinnsvepning och det gjorde faktiskt fruktansvärt ont!! Han tror att vattnet går i princip när som helst och gör det inte det så fick jag en tid för igångsättning nästa onsdag (12 maj) klockan åtta. Känns väldigt.. Spännande. ;-) enda jobbiga nu är att mamma skulle behöva åka 40 mil hem och hämta lite jobb. Och tänk om vattnet går och vi åker in direkt. Jag är ju tacksam om hon är här efteråt men det är min kära pojkvän som är fruktansvärt nervös och inte vill sitta bredvid själv. Men jag känner mig nöjd med dagen och beskeden så får vi se när det blir bäbisar. När som helst gärna :-) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Laura

stor kram o lycka till. snart har ni era godingar hos er. mysigt:-)

ser fram emot att läsa att de kommit ut:-)

2010-05-05 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0