Fredag..

Och vilket HEMSKT kort i tidningen.. Jag såg verkligen förjäklig ut och jag förstår inte hur jag lyckas se så rund ut i ansiktet, dessutom med ett leende som såg ut som att jag skulle döda någon. Jag kanske är så rund förresten..men minst sagt, jag är INTE bildskön.. FY!! Det gjorde ont i hjärtat att se kortet, men älskling och pojkarna blev så fina. :-)

Vaknade av Noel för en stund sen, gick upp och bytte och matade och la sedan honom i vår säng hos sin pappa igen och bytte sedan på Leon och matade honom. Gick en liten stund och sedan hade Noel spytt ner sin far, hahaha. Till och med så han siktade på ansiktet tror jag.. Så pappsen fick sig en dusch nu på morgonen. ;-)


Idag har jag internet så jag ska lägga ut någon bild :-)

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Kortet är inte alls hemskt Emma... du är jättefin!

Det sitter nu på min anslagstavla på jobbet!

2010-05-28 @ 09:34:04
Postat av: Angelica

Mehh. Du får ju ta och ge dej. Du är ju hur fin som helst och ni är jätte fina tillsammans så otroligt vackra:) Och småbäbisarna är super söta dem med:) Krma

2010-05-28 @ 10:41:53
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Mariana

kan du inte lägga upp den bilden iaf så man får se hela familjen? :) du har ju som sagt inte lagt ut nån bild på toffe och småpojkarna :)

2010-05-28 @ 17:45:36
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svammel, ni var jätte fina! :) Både på bilden och i repotaget. Kram till er och hoppas ni har det bra!

2010-05-30 @ 18:21:52
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0