Imorgon...

.. Går jag in i graviditetsvecka 40! Det hade jag aldrig, aldrig någonsin kunnat tro!! Och många med mig. Hur kan de små grabbarna ligga kvar så länge?! Det är ju helt otroligt! Jag hade aldrig någonsin kunnat föreställa mig att jag skulle gå så fruktansvärt länge. Och defenitivt inte att det skulle bli igångsättning, fast det är klart, mycket kan ju hända på tre dagar ;-) jag har sammanfattat graviditeten en del i en bok men överlag så har jag ju klarat mig riktigt bra. Inte någon sjukhusvistelse (förutom den som blev) har jag behövt gå igenom. Sen att jag åkt in för att jag fått en liten blödning i vecka 23, minskade fosterrörelser i vecka 28 och sedan då de stoppade mig med bricanyl. Och nu är det snart dags, men jag kan ändå inte slappna av än. Och sedan blir man förälder och då kan man förmodligen aldrig lugna ner sig ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, när de kommer ut kommer du oroa dig för massa saker. Jag trodde att jag skulle vara mindre orolig efter min son fötts eftersom man skulle kunna hålla koll på honom, men så fel jag hade :P Men det är så underbart att få mysa och pyssla med sin lilla bebis :)



Hoppas du slipper igångsättningen! <3

2010-05-09 @ 17:44:05
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nej 40 veckor med tvillingar är ju inte vanligt.... Men snart :) Lycka till :D. stor kram

2010-05-09 @ 18:59:57
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0