lördag..

Och inga bäbisar.. Även fast man kunde önska det. Men nu har jag nästan ställt in mig på onsdag.. Vaknade av kraftiga värkar inatt och trodde att det var dags men jag lyckades somna om iallafall. Sen kom min rara gudmor och drack kaffe och jag fick en dator. Är evigt tacksam! Klev sen in i duschen och gjorde mig iordning, då drog värkarna igång igen. Men nu kommer de i omgångar, sitter på kalas hos toffes syster men det är så fruktansvärt varmt så sitter utanför på bron. Längtar efter att få krypa ner i soffan efter att jag ordnat internet och läsa runt lite. Sova en stund också kanske. Har ingen energi över och jag känner mig deppig och nere. Längtar så väldigt till onsdag, trots att rampfebern kommer sätta igång då. Vill ha våra pojkar här hos oss! Allt är klart för er, och mamma är så redo hon kan vara!

Kommentarer
Postat av: Amanda 18, mamma till världens vackraste Jolene.

Tkr som de låter som om din förlossning kommer dra igång på riktigt snart. Hoppas hoppas hoppas :)

2010-05-08 @ 20:23:03
Postat av: Laura

Tänker en massa på dig, trots att vi inte känner varann. Men hoppas förlossningen är på G, kanske små gossarna redan är ute vid de här laget. Ser fram emot att få höra ifrån dig:-)

Kram

2010-05-09 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0