Lördag

Och inatt har varit en till dålig natt. Grabbarna har skrikit och jag har inte fått sova något alls knappt. Så kan det ju vara, men de vill inte sova nu på morgonen så jag får vila heller så jag biter ihop och matar, byter, matar, byter.. Noel ligger på mitt bröst och gnäller och leon ligger bredvid. Svårt att få tiden att räcka till att trösta båda.. Ska be toffe gå på affären och köpa tidningen när han vaknat.. Bävar mig som sagt... Förresten ligger bilden från igår ute på familjenytt på helahalsingland.se. Kan inte lägga in bilden eller adressen nu, så är du intresserad så får du gå in där. :-) nu ska jag trösta herr skrik!

Kommentarer
Postat av: emelie

kan du försöka länka till tidningen?? Skulle vara intressant att titta:)

2010-05-29 @ 10:02:48
Postat av: Sanna

Jättefin bild, du ser inte alls dum ut :-)

2010-05-29 @ 11:11:52
Postat av: Mariana

Men du såg inte alls nå hemsk ut på bilden! haha, slår vad dom att du är den snyggaste morsan i stan ;) haha xD Du var jättefin på bilden iaf :)

2010-05-29 @ 12:04:38
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Laura

hej hej.

nu har jag vatt inne o tittat på bilden på er. Såå fina. Du är ju supersöt på bilden o pojkarna helt underbara:-) men jag vet, man tycker aldrig själv man är fin nog att va i tidningen eftersom man vet alla ser de:-)

Glad att du kan njuta av småkillarna trots att de kräver en hel del av dig både dag o natt...kommer bli bättre sen,bara stå ut!

Stor kram till dig

2010-05-29 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0