Lördag..

Och natten till idag så låg vi inne på förlossningen. Ringde in igår när jag hade sammandragningar var fjärde minut och åkte upp. Väl där konstaterades att livmodertappen var utplånad och att jag är öppen ungefär 2 cm. Men jag hade inte tillräckligt starka värkar så vi stannade över natten och så fick vi åka hem på förmiddagen idag. Har väldiga sammandragningar och förvärkar hela tiden men det är väl bara att vara hemma antar jag. Men sitter hellre hemma än jag sitter uppe i hudiksvall och glor utan att jag får någon igångsättning eller annat. Men nu kommer känslan av hopplöshet tillbaka. Jag kommer alltid vara gravid, 15 dagar till bf hade lika gärna kunnat vara 15 år just nu. Suck!

Kommentarer
Postat av: Amanda 18, mamma till världens vackraste Jolene.

Hoppas för er skull att din kropp börjar jobba för fullt så ni får era små pojkar i famnen!

2010-05-02 @ 08:27:53
Postat av: zandra

heloj, vet hur de känns! har bf 8 maj o haft förvärkar/sammandargningar i en månad. o slemproppen har gått två gånger. Men inget händer :( Hoppas du får ut dina filure snart!

2010-05-02 @ 09:14:01
URL: http://johnals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0