Måndag och 40 veckor.

Och nä.. Vi är fortfarande hemma! Det verkar inte som att gossarna vill vara sammarbetsvilliga. Envisa barn! Precis som mamma. :-) ligger i sängen med huvudvärk men nu har jag ätit lite frukost, känner mig fortfarande jätte trött. Det blir en väldigt lat dag idag. Barnmorskan ringde och tog bort tiden imorgon, och det är ju lika bra eftersom jag var där i fredags och på onsdag ska vi åka upp. Hon skulle hålla lite koll på journalen ifall de skulle ändra sig i hudiksvall. Hoppas för guds skull inte det!

Kommentarer
Postat av: Mariana

men tjockbebisar! haha.

2010-05-10 @ 11:44:03
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har följt din blogg från början och väntar nu med spänning på att pluttisrna ska titta ut! Önskar dig ett stort lycka till =)

2010-05-10 @ 11:59:44
Postat av: Elin

Kan de inte titta ut snart! :D Följt din blogg sedan du började och nu är jag inne och tittar, ja jag vet inte hur många gånger om dagen, för att inte missa när de två liven har bestämt sig för att titta ut. Lycka till och håller tummarna att de bestämmer sig att komma innan igångsättningen! :)

2010-05-10 @ 14:33:52
URL: http://itsallaboutelin.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag har också följt den från början nästan och väntar med spänning! Önskar dig all lycka!

2010-05-10 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0