Nattdags..

Fick nyss enorma "mens"smärtor och trodde banne mig att det var dags. Skyndade mig in i duschen för att jag hade så ont men då avtog allt så det var bara kroppen som bråkade med mig igen. Inget ovanligt. har varit orolig de senaste dagarna för att jag inte känt barnen så mycket men idag har de levt rullan. 1an har fått hela magen att röra på sig och 2an har sparkat loss på tarmarna. Härligt för mamma. ;-) har fortfarande sprängande huvudvärk trots alvedon. Verkar inte bita ordentligt. Funderar på att ringa bm imorgon och höra om det finns tid att komma in och mäta blodtrycket. Gjorde det ju iochför sig i fredags så det kanske är onödigt. Har fått märkliga huggsmärtor nere längs med ljumskarna också. Inte alls skönt :-( och sedan dessa underbara ilningar i underlivet. Ärligt talat, trillar pojken ut snart?! Nu är jag jätte trött så jag ska ta och försöka sova. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0