Onsdag kväll

Onsdag kväll och jag är fruktansvärt trött. Mamma och jag tog en liten promenad förut och sedan gick vi hem o åt lite mys. Hallon och mango med kokos och riven vit choklad i ugnen med smält glass på. Hon är för go min mamma. Var lite orolig över att jag skulle blöda efter hinnsvepningen men det kom bara lite på pappret när vi kom hem ( och givetvis i hudiksvall ) men efter svepningen så har jag vart yr och inte alls mått bra. Somnade en stund här i soffan när vi tittade på film men nu är jag vaken med lite småvärkar men inget värre. Tog en härlig dusch och nu kommer jag nog somna gott sen. :-) hoppas att jag får uppdatera om att vi ligger på bb nästa gång. Eller så får ni kika in på kommentarer på det här inlägget så får jag be någon skriva en rad :-) nu har jag om inte annat nedräkning på sju dagar till nästa onsdag!! :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda 18, mamma till världens vackraste Jolene.

Hoppas tiden går fort. Kan inte vara å kul just nu. Men vet att du kämpar för något så fint! Ta hand om er!

2010-05-06 @ 12:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0