Onsdag..

Idag har barnläkaren vart här och kikat på våra älsklingar. De får åka hem!! :-D Bara att hoppas på att deras mor också får. Står inte ut en natt till ensam, tycker det är botten! Läs i tidningarna om mamman som rymde från BB, haha! :-D Längtar hem efter en liten dusch och sånt där. Fick en amningsBH på posten hit upp idag, tack älskade mamma!!


Natten var riktigt jobbig, det gick ju jätte bra igår kväll men sen gick det åt skogen.. Båda sötnosarna hade ont i magen och var ledsna och även fast jag har två armar så är inte de här sängarna gjorda för att kunna mysa ihop sig riktigt alla tre så det var en i taget och den andra skrek. Så himla jobbigt att lyssna på för det skär i mammahjärtat :-( Och spydde ner mamma hela tiden gjorde dem också, men de har ändå gått upp i vikt från igår, jätte skönt!

Och mina bröst!! Herrreeeguuuud, jag har så ont!! De är såå stora och tunga och värkar och fan i helsike måste jag säga. Rinner stora floder efter tröjan...Trodde aldrig att folk menade allvar när de pratade om brösten. :-P


Nu är någon hungrig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mariana

haha :P ja man blir förvånad då det börjar rinna så mycket.. jag själv trodde att det bara skulle rinna lite grann men tji där fick man.. :P

2010-05-19 @ 15:10:14
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

Men ömheten ger sig efter ett tag, iafa på mig. Men jag fick typ sova med bikini och inlägg, haha! Sexy!

2010-05-19 @ 15:46:41
URL: http://medtvillingar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jorå, brösten blir sjuuukt stora och ömma! Mina var nästan blåa ett tag, haha.

2010-05-19 @ 16:47:30
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0