Sammanfattning..

Ska försöka sammanfatta förlossningen  lite kort, utifrån mina egna tankar.
Kände mig osäker i början, men sedan skiftbyte och denna UNDERBARA barnmorska kom så gick allt bara bättre. Det här är det största jag gjort i hela mitt liv, likaså var smärtan. Har aaaaldrig upplevt sånt smärta tidigare!!

Men jag är tacksam över att förlossningen gick skapligt fort och att jag nu har två underbara pojkar. Vet att det kommer bli kämpigt, men det räcker liksom med att de tittar på mig så vet jag exakt varför de här 9 månaderna och förlossningen var värt det.


Minst sagt så oooerhört ont, men inte alltför långt lidande och ett UNDERBART resultat!

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Ett stort GRATTIS :)

2010-05-17 @ 09:25:08
Postat av: Anonym

Stort grattis och vist är de en underbar känsla att bli mamma? Ja man glömmer smärtan och allt man varit med om bara man ser deras gulliga ansikten!

SKa bli roligt att fortätta läsa och se kort! Kramaar

2010-05-17 @ 13:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0