Tisdag

Och idag har vi varit inne och tagit kort på vår lilla familj :-) jag kan dock ana att jag såg ut som fan, så att se sig själv i tidningen kommer att svida. Vi träffade även mona från bvc så vi vägde grabbarna idag. 2940 gram på leon och 2850 gram på noel. De har gått upp mer än godkänt i vikt. Och det var ju en del eftersom båda vägde runt 2500 när vi åkte från bb i onsdags. Så det var väldigt härligt! Nu har vi lite besök och sen ska vi äta något. Räknar dagarna tills jag får träffa mamma igen. Tänk att det är två veckor dit. Hur fan ska jag stå ut?!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer bilden upp på bloggen tro? Himla nyfiken på hur era sötnosar ser ut =)



Tack för en bra blogg. Förtsätt så!

2010-05-26 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0