Torsdag

Och vilken underbar natt! Jag somnade på soffan vid tio igår, vid halv - kvart i elva gick jag och pojkarna in och la oss. Lite mat till båda och mys. Toffe kom in och la sig en stund efter bara. Pojkarna somnade och vaknade vid halv ett. Då blev det blöjbyte och mer mat och sedan vaknade de vid tre och ville ha mer mat och nya blöjor och sedan så sov de till halv sju, mat, sov till tio, mat, sov och elva gick vi upp. Haha, vilken första natt! Är oerhört utvilad och pigg! Har haft pojkarna på premiärsovning i vagnen ute. Var verkligen en hönsmamma och tittade till dem HELA tiden. Men nu är vi inne igen och leon sover på mitt bröst och noel i sängen. Snart är det dock byte eftersom noel behöver få i sig mat. :-) jag njuter så av våra älsklingar. Älskar att vara mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0