Torsdag..

Och inga bäbisar än... :-( idag åkte mamma hem, vid nio ungefär och jag låg och sov några timmar. Är så fruktansvärt svullen i kroppen så fick verkligen kämpa för att få av mig förlovningsringen förut. har kanske drömt det, men har för mig att alla smycken ska av om det blir ett kejsarsnitt och då vill jag inte att de sitter fast! Nog om det. Igår kväll fick jag en klump med blod i trosorna, även i morse. Förstår att det kanske ska vara så, men jag har inte blött där nere på nio månader så det kändes mycket märkligt.. Till och med läskigt. Nu ska jag krypa ner i soffan med en bok och invänta morgondagen då det är dags för barnmorskan :-) kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ingeting du drömt. Har du smycken på dej när du kommer in i salen där du OM den blir ett kjejsarsnitt så klipper dem ringen om dem har det minsta problem att få av den. Så det är bara att ta av den i förväg:)

Och blodet i troserna. Antar att det ska vara så, jag fick det samtidigt som jag fick mina värkar ioförsejj men kanske betyder att det är på G nu :) Bara att hålla och hoppas då! Lite synd nu när mamma din åkt hem. KOmmer hon tillbaka snart då eller? :) Kram på dej

2010-05-06 @ 20:09:17
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Ida

Efter att BM på förlossningen kollat hur öppen jag var så började jag också blöda. Sen blödde jag hela tiden under förlossningen.. Och gör det fortfarande också i och för sig. haha.

2010-05-06 @ 20:46:01
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Mariana

när jag åkte in på akut kejsarsnitt så tog dom av mig ringen, dom fick från början inte av den.. och jag har inte så stort minne av hur dom gjorde det men någon sa någonting med glidmedel och vips så var den borta :p men om du är orolig så ta av dig den och sätt fast den i ett halsband eller något.. för halsband är lite lättare att få av :P

2010-05-06 @ 22:11:13
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0