Två jobbiga nätter

Gårdagensnatt var HEMSK! Grabbarna grät, magknip båda två. Jag grät eftersom jag inte kunde hjälpa dem och för att jag var så fruktansvärt trött. Dessutom ville de tutta HELA tiden, fick inte ens slå igen ögonen två minuter, för då var det full panik. Dagen gled dock på rätt bra, pojkarna sov mycket och jag fick vila en del men sen var vi framme vid kvällen igen och de är helt omöjliga. Ska bara tutta och vill inte alls sova, så fyra - fem timmar har jag suttit vaken bara för att de inte varit någon idé att somna. Men de kanske sover bra en stund på förmiddagen så att jag får vila. Men de dåliga nätterna övervägs verkligen av dagarna. De är så goa och mysiga! Längtar tills jag orkar en riktig långpromenad med vagnen! Hade det inte varit för toffe så hade jag nog redan gjort det, men det är tur att han är min smarta hälft :-) nu ska jag göra ett nytt försök att sova. Undra om jag ens vågar tänka tanken...

Kommentarer
Postat av: Mariana

sätt dom i bilen å så åker ni en sväng :) funkar alltid med noomi :)

2010-05-27 @ 09:52:42
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hejsan.



Har följt din bllogg i det tysta. :-)



Testa med Sempers magdroppar eller Minifom, hjälper mot magknip.

Dom som vet säger att bebisar förknippar magont med hunger o därför vill dom tutta.

Hoppas att natten idag blir till det bättre o att ni få sova. :-)

2010-05-27 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0